Uitslag Enquête Grondstoffencentrum!

In de afgelopen weken vroegen we u naar uw mening over het Grondstoffencentrum. Wenst u een nieuwe ‘gewone’ milieustraat of gaat u voor de wat meer opgewaardeerde versie hiervan, een “grondstoffencentrum”?

En u heeft uw stem goed laten horen! We kregen meer dan 350 reacties binnen en zijn dan ook erg blij met uw respons. Natuurlijk hebben we dat afgelopen week in de vergadering van de  Commissie Ruimte gedeeld met het College en de Gemeenteraad. Ook de toelichtingen die u daarbij gaf, hebben we (geanonimiseerd) gedeeld en ervaren we als bijzonder waardevol.

We willen u die einduitslag natuurlijk niet onthouden:

Uw mening en voorkeur is ons duidelijk en in de commissievergadering toonde ook de Gemeenteraad zich bijzonder kritisch over dit onderwerp. Vele zaken zijn de Raad nog niet voldoende duidelijk en leidde tot vragen. Het College gaat die trachten zo goed mogelijk te beantwoorden en dan wordt over dit onderwerp gestemd.

Die besluitvorming vindt plaats in de Raadsvergadering op dinsdag 13 december. U kunt dit weer online volgen op: https://reuseldemierden.bestuurlijkeinformatie.nl/Calendar

Ik dank u voor uw input en mening over dit onderwerp en hoop dat ook de andere fracties dit laten meewegen in hun oordeel.